Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 25 augustus 2012

Saaie baby kotsdoekjes pimpen





Saaie babydoekjes pimpen!!!

Mijn lieve vriendin is zwanger, dus reden te meer om er creatief op los te slaan. Er is een babydeken in de maak, maar een snel kort projectje tussendoor; het ordinaire babydoekje.
Ik ben begonnen met aan de zijkant een festonsteek te maken. Dat was even terugdenken hoe dat ook al weer moest... Gelukkig heeft de website van DROPS een instructiefilmpje met de festonsteek, een aanrader dus. Vervolgen in de festonsteek gehaakt: vaste, half stokje, stokje, dubbelstokje, stokje, half stokje, vaste. Peace of cake toch! Ik heb nog witte gehaakte vlindertjes liggen, dus die zal ik nog op een hoekje bevestigen. Ik heb gehoord dat er nu ook haaknaalden verkrijgbaar zijn die door stof heen gaan, maar dit is uiteraard ook een manier.
Veel haakplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten