Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 4 augustus 2012

Haakpatroon bloemetje

En nog een bloemetje:

Begin met 5 lossen te haken en sluit het in de 1e losse tot een ring.
1: haak 3 lossen (=1e stokje) dan nog 9 stokjes in de ring. Sluit met een hv op de 3e losse van het eerste stokje. Dan heb je totaal 10 st.
2: Haak 2 lossen, 3 stokjes in de volgende steek, 2 lossen en sluit met een hv in de volgende steek.
* 2 lossen, 3 stokjes in de volgende steek, 2 lossen en sluit met hv in volgende steek*
 Hecht af en je bloemetje is klaar voor gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten