Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zaterdag 25 augustus 2012

Gehaakt hesje van grannysquares

gehaakt hesje van grannysquares


Het stond al zo lang op mijn lijstje om een hesje van grannysquares te maken en hij is nu dan bijna af! Vol trots presenteer ik de basis alvast aan jullie. Het is eigenlijk heel simpel. Het bestaat dus uit grannysquares. Ik heb voor de basis square gekozen, maar er zijn uiteraard zat variaties hiervan te vinden. Je maakt het net zo breed en net zo lang als je zelf prefereert. Vervolgens bepaal je waar de mouwtjes moeten en deze heb ik in halve stokjes gehaakt direct vanaf de square tot aan de achterkant.
Nu wil ik nog mooie knopen op de kop slaan. Ik denk dat ik het niet meer afwerk met een sierrand maar het simpel wil houden, want de squares spreken al vanzelf. Leuk voor op een spijkerbroek.
Het is echt simpel, dus voor beginners goed te maken.
Veel haakplezier allemaal!

1 opmerking:

  1. hallo
    had even een vraagje heb jij misschien patroon van hesje
    alvast bedankt
    anita

    BeantwoordenVerwijderen