Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

zondag 15 juli 2012

Gehaakte bloemenpatroon voor kussen


De flits van mijn fototoestel maakt het patroon er niet echt mooi op, maar het is echt mooi aan het worden. Ik had dit patroon al langer op mijn verlanglijstje staan en hier gisteren mee begonnen. Ik had het patroon gevonden bij attic24 gevonden waar overigens veel moois te vinden is. Ik zal binnenkort waarschijnlijk het patroon in het nederlands helemaal uitwerken, want het is wel een flink getel.
Een fijne zondag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten