Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

maandag 2 april 2012

Patroon/tutorial bloemblad


Het bloemblad patroon heb ik ook op internet gevonden, maar helaas heb ik de site niet genoteerd en kan ik het dus ook niet benoemen. Excuses voor de beheerder. Om het rozenpatroon te voltooien volgt hieronder het bloemblad.

Patroon bloemblad:


Toer 1:
16 lossen

Toer 2:
1 vaste, 1 halfstokje, 2 stokjes, 1 driedubbelstokje, 2 stokjes, 1 halfstokje, 1 vaste.

Toer 3:
Steek over naar de andere kant. Dan: 1 vaste, 1 halfstokje, 2 stokjes, 1 driedubbelstokje, 2 stokjes, 1 haflstokje, 1 vaste.

Afhechten en dan is het blaadje klaar voor gebruik.
Succes en veel plezier.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten