Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

maandag 23 april 2012

Gehaakte kussen eindelijk af!


Het was een flink project maar eindelijk is mijn grijs,wit gestreepte kussen af. Leuk resultaat met al die vrolijke glanskatoenen garen ertussen! Tevreden. De achterkant was even tobben, maar uiteindelijk vrijwel dichtgehaakt en een opening met lintjes afgewerkt, zodat de hoes nog wel in de handwas kan indien nodig... en met mijn zoontje van 3 is dat een grote waarschijnlijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten