Welkom bij Happy Haakwerk

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik ben niet erg handig, maar ik hoop dit wel te gaan worden, zodat ik mijn happy haakwerk met u kan delen.
Ik probeer met regelmaat wat patronen te publiceren, zodat u thuis zelf aan de slag kunt gaan.
Veel plezier op mijn blog en laat gerust een bericht achter!

vrijdag 23 maart 2012

Gehaakt sprei



Graag wil ik een van mijn laatste haakprojecten met jullie delen. Tadaa zie het resultaat hier op de foto: een gehaakt sprei voor het kinderbed.
Na vele avonden -en vele glazen thee- heb ik eindelijk het nieuw gehaakte sprei voor mijn zoon af. Het is mijn eerste sprei en ik ben er eigenlijk wel trots op. Soms ontdek je uit het niets weer nieuwe kwaliteiten van jezelf.
'Happy stripes' in plaats van 'Granny Stripes', al zeg ik het zelf. Geinspireerd op de kleuren van het LIEF LIFESTYLE dekbed. Elke ochtend als ik de kamer inloop, komt er spontaan een lach op mijn gezicht. Hier kan ik niet anders dan vrolijk van worden. En niet alleen van het sprei, ook van een prachtig mannetje wat eronder ligt, die me met slaperige oogjes aan kijkt. Op naar het nieuwe project: wederom een sprei of deken, daar ben ik nog niet aan uit. Maar dit keer in lila, paars en wit. En daar ga ik me nu weer verder op storten. Fijne (haak)avond nog allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten